Watski2star2013 start för 110 båtar
På onsdageftermiddagen 29 maj släpper arrangörerna av Watski2star2013 ut 110 segelbåtar på Östersjön från Oxelösund för att kappsegla under tre dygn. Tävlingsnamnets tvåa kommer sig av att man är endast två personer ombord, oavsett hur stor båten är. Man skulle då kunna tro att man väljer att tävla i en liten och lättmanövrerad båt, men […]

