25 mars, 2020

Hemkörning och leverans till bilen hos SeaSea

Båttillbehörskedjan SeaSea ökar sin service och utlovar nu både leverans till bilen utanför sina butiker och även hemleverans till samma villkor som leverans till ombud.

Servicegraden är därmed på topp hos tre av båtbranschens tillbehörsföretag. För att möta båtägarnas behov av att köpa prylar för att serva sina båtar behövs ett annorlunda tankesätt.

– Då SeaSea båttillbehör aktivt jobbar för att minska smittspridningen i vårt samhälle så har vi infört möjligheten till varuleverans ut till kundernas bilar utanför våra butiker, säger Joakim Berner, vd för SeaSea.

– SeaSea har även infört hemleverans till samma villkor som leverans till ombud. Eftersom vi jobbar tillsammans med Postnord vid hemleverans så har våra kunder möjlighet att välja tidpunkt när de vill få sin leverans samt även bestämma om de vill att Postnord skall lämna paketet utanför dörren utan kvittens.

Du kan ringa/maila din SeaSea-butik och lägga en beställning på det du önskar. Sedan kan du parkera utanför, ringa butiken och så kommer personalen ut med dina varor. Betalning sker med kort.

Du kan även lägga din beställning på www.seasea.se och betala med kort när du hämtar det utanför butiken. Ring butiken när du är på plats.

För att minska risken för smittspridning så kan du som kund alltså välja hemleverans till samma pris som leverans till ombud.

Se hur det går till på den här länken: https://www.seasea.se/hemlev